Alla inlägg under maj 2013

Av Hälsojojjo - 3 maj 2013 09:30

Det har blivit en hel del matbilder på senaste tiden, så jag tänkte att jag skulle skriva ett inlägg som inte handlar om mat.


Jag ska snart spendera de närmaste två timmarna med en onlinetentamen. Mina nyfunna kunskaper om stress ska examineras och jag känner mig hyfsat lugn. Det positiva med en onlinetentamen är att du får ha kurslitteraturen tillgänglig, men det innebär inte att du kan bara kopiera dina svar direkt från boken, utan du måste skriva en referens om du tar något ur en bok.
Efter onlinetentamen ska jag skicka in ett grupparbete och skriva ett reflekterande blogginlägg på vår studentsida om vad jag har lärt mig av kursen, sen tar jag officiellt helg. 
Jag kommer att spendera min helg ensam hemma då min sambo ska på dop i Stockholm. Jag kommer att spendera min helg med att utföra helkroppsmassage på mina föräldrar, måla tavlor, promenera och njuta av att jag behöver inte studera någonting. 


På måndag startar det nya momentet som handlar om fysisk aktivitet. Nya utmaningar och nya individuella -och grupparbeten ska utföras och examineras. 

Av Hälsojojjo - 2 maj 2013 17:43


Dagens middag
Skinksallad med avokado, fetaost och couscous.

Av Hälsojojjo - 1 maj 2013 12:43


Dagens lunch
Laxbiffar med broccolimos, spenat, ruccola och paprika.

Ovido - Quiz & Flashcards