Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Hälsojojjo - 16 juli 2013 21:11

9 dagar.

Att inte ha motionerat ordentligt på 5 veckor sätter sina spår. När jag gick i skolan var jag väldigt noga med att gå en promenad på 30 minuter varje dag, men när jag började jobba slutade det helt.
Jag är i en svacka där motion känns som en börda, samtidigt som jag känner hur vädret lockar mig till att vara ute och försöka mig på att springa några 100m utan att stanna. 
Jag är inne på min andra vecka där jag är sjukskriven på 25% och jag har haft ett lyxigt schema där jag har fått sluta vid tider som 13.45, men när jag kommer hem känner jag mig helt utmattad. Både igår och idag har jag varit tvungen att ta en powernap på 20-30 minuter och jag känner när klockan ringer att jag skulle kunna sova resten av dagen.
Jag tror att det är den icke existerande motionen som påverkar mig mest till att må såhär.
Jag ska göra ett försök att ta mig ut imorgon efter att jag har masserat en helkroppsmassage vid 17.00. 

Ovido - Quiz & Flashcards