Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Hälsojojjo - 3 juli 2013 22:06

17 dagar.

Det har varit väldigt tyst från min sida de senaste veckorna. Jobbet sliter på mig både fysiskt och psykiskt, mer än vad jag trodde att det skulle göra. Jag är helt utmattad när jag kommer hem om kvällarna och det känns som om det enda jag orkar och hinner göra innan jag måste gå och lägga mig är att äta något, ordna mat inför morgondagen och möjligtvis sitta i soffan en stund och försöka samla mina tankar. Motion finns inte ens på kartan, det är endast promenaden på totalt 30 minuter, sträckan till och från jobbet, som jag orkar med.  
Jag har begärt att få börja jobba 75% istället för 100% och imorgon hoppas jag få ett besked som säger att det är inga problem. 


Imorgon ska jag massera två personer efter jobbet. Det börjar dra ihop sig för att massagepraktiken ska vara klar och alla papper ska skickas in. Snart kan jag officiellt kalla mig diplomerad massör. 

Ovido - Quiz & Flashcards